外傭牙痛,僱主負責?

外傭牙痛,僱主負責?

家庭傭工 菲傭 印傭 牙科

工人牙痛,僱主負責?

一般外傭來香港的年紀正值比較多牙科問題。這和她們衛生文化,當地牙科水平和飲食文化有關。通常她們會出現牙肉腫脹或發炎,有些需要動手術移除牙齒。大部分保險也會包括牙科費用。

一般工人係香港,所有醫療費用(包括剝牙)都係僱主負責,所以僱主最好幫工人買份綜合保險,d錢真係唔慳得架

僱傭條例

僱傭條例沒有就「牙科急診」提供明確定義,你或需要自行為外傭支付牙科費用。

建議外傭看牙醫前向你的保險公司查詢牙科治療費用是否在你購買的外傭保險理賠範圍內。

如果該情況不屬於緊急狀況,法律没強制你支付診治費用。如果你該些費用不在保險理賠範圍內,外傭可以在假期回鄉時以較便宜的價錢治療。

保險保唔保牙醫費?

通常工人保險洗牙係唔包,要牙齒治療先可以claim。例如蛀牙要剝牙。僱主要留意份保險保唔保牙醫費又或者上限幾多。

如果想慳啲,可以去排政府街症。不過街症要囉籌,如果佢地拎唔到就可能要去多次,僱主要衡量下有無咁多時間俾姐姐去排.

政府牙科街症診所(只處理止痛及脫牙)
http://www.dh.gov.hk/tc_chi/tele/tele_chc/tele_chc_dcgps.html

Review Overview
information
SUMMARY

good

5.0
Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

GA 專業家傭
Average rating:  
 0 reviews

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *